Marci produse
Conditii de retur (conforme cu O.G. 130/2000)

           Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii, insa, conform legii, dumneavoastra veti suporta costul returului. Suntem siguri ca acesta situatie nu va cauza nici o neplacere, ci dimpotriva relatiile dintre noi vor deveni mai apropiate. 

               Daca va hotarati sa returnati un produs, trebuie sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea o puteti trimite prin e-mail la adresa contact@milaneze.ro sau  prin posta, la adresa : Milaneze Outlet, jud. Ilfov, Otopeni, Calea Bucurestilor nr.252 DN1A.

Restituirea banilor se va face in doua moduri:

1. Transfer bancar, in contul dumneavoastra, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului de catre Milaneze Outlet. Va rugam sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (Atentie - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!) 
2. Mandat postal, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului de catre Milaneze Outlet. Va rugam specificati adresa, numele si numarul de telefon.

Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate trebuie sa urmati urmatorii pasi: 
1. ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
2. coletele se trimit catre S.C. Milaneze Outlet S.R.L. la adresa Calea Bucurestilor nr. 252, Otopeni – jud. Ilfov, in atentia magazin online www.milaneze.ro . Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs. 
        Obs.Produsele returnate nu compenseaza o comanda plasata ulterior. Contravaloarea produselor returnate se va achita prin modalitatea aleasa de dumneavoastra in sectiunea retur in termenul specificat, iar noua comanda va fi achita integral la livrare. 

Important!

Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda. 
Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana. 
Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj  nu vor fi acceptate. 
Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra. 
Informatii disponibile la serviciul de relatii cu clientii.
Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt: 
•   produse livrate incomplet sau incorect
•   livrari intarziate
•   produse ce sunt deteriorate (coletele ce prezinta deteriorari trebuiesc anuntate in maxim 24 de ore) 
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de S.C. Milaneze Outlet S.R.L. 


URMARITI-NE PE
PROTECTIA CONSUMATORULUI
Viziteaza magazinul Milaneze.ro pe ShopMania
Website detinut de Milaneze Outlet S.R.L., CIF: RO27353420, Reg.Com: J40/8408/2010
Realizare magazin online
Counter